domingo, 10 de julio de 2011

CLAUSTRO DO 6 DE XULLO DO 2011: NOVA UNIVERSIDADE APORTA CONSENSO NA RENOVACIÓN DO TRIBUNAL DE GARANTÍAS

Tras varios mandatos nos que o presidente do Tribunal de Garantías, Luis Espada, exerceu de xeito interino e sen se someter a elección nen poñer o seu cargo a disposición da comunidade universitaria, este órgano afronta unha nova etapa, coa elección dun novo presidente, o catedrático de Ciencia Política Argimiro Rojo, elexido por consenso, grazas ao apoio de Nova Universidade, formación que tamén apoiou a designación de novos representantes neste órgano.

O INCUMPRIMENTO NA PROMESA DAS PAGAS EXTRAS
Outro fraude electoral máis dos plantexados polo reitor, Salustiano Mato, durante a campaña electoral: o incumprimento do “compromiso para que as pagas extras sexan íntegras”, tal e como figuraba no programa presentado polo candidato de Alternativa Universitaria (páxina 36), e cuxa negativa reiterou, o equipo de goberno, no último dos claustros celebrados.
Jaime Cabeza e os compañeiros de Nova Universidade cuestionaron o incumprimento desta medida, amparándose en subterfuxios cuestionables e que pouco teñen que ver coa propia vontade do equipo reitoral de librar as partidas necesarias para o pago desta débeda cos traballadores da UVigo, tal e como fixeron outras universidades e administracións públicas, que optaron pola salvagarda dos dereitos dos seus empregados.

DIRECTORES DOS MÁSTERES, CANSOS DE TANTA BUROCRACIA
Nova Universidade solicitou no Claustro a simplificación do papeleo nos trámites de seguimento dos másteres, solicitando a optimización dos trámites, avalado pola sinatura de 40 directores de másteres, que respaldan esta solicitude, tendo en conta o arduo traballo que requiren, tampouco recoñecido polo actual equipo de goberno, pese a que Salustiano Mato, no seu programa electoral, tamén indicaba que “todas as actividades docentes deben recoñecerse e, polo tanto, computar no POD do profesorado” (pax. 18).


1 comentario:

  1. El tratamiento de las pagas extras en el Claustro fue un fracaso para los promotores y para NU que, como organización, nunca ha sido cabeza de esta reinvidicación, aunque se ha subido al carro y ha aportado sus firmas para incluir el asunto en el orden del día.

    Ha sido un claustro tardío - triquiñuelas legales aparte - por la incapacidad organizativa de NU para recolectar firmas a tiempo.

    Además estaba claro que el Claustro ni tenía capacidad ejecutiva al respecto, ni tenía sentido el texto de la moción presentada. El abono completo de las extras depende de aspectos legales, cuya interpretación no es competencia del Claustro. Con todo, habiendo una promesa electoral incumplida, el asunto tenía que tratarse, pero permitir que se termine sin votación de una moción de los promotores - se presentó una que se aceptó pero no se votó - es un fracaso. Porque lo único interesante era saber la postura de los claustrales, especialmente de los que representan al profesorado, forzándoles a elegir entre defender los derechos de sus votantes o plegarse a disciplina de clan. Dejar que todo termine con una moción propuesta por el rector, es darle la iniciativa como recompensa de su palabrería. Y peor todavía con el texto de la moción aprobada: el Claustro insta al Rector para que pregunte a Hacienda que es lo que tiene que hacer. ¿Aún no había preguntado? Es ridículo.

    ResponderEliminar